poniedziałek, 4 marca 2019

Huawei P30 i P30 Pro

Witam wszystkich serdecznie! To będzie mój pierwszy marcowy wpis. O czym dziś chciałam Wam
powiedzieć? O nowych modelach Huawei’a. Producent przedstawi je 26 marca,czyli jeszcze w tym
miesiącu. Ale już teraz po sieci krążą przecieki i rendery. Nie wiem, jak Wy,  ale ja chociaż czekam na 
oficjalną premierę, to jednak śledzę też wszelkie newsy, które ukazują się w internecie na temat nowych 
urządzeń Huawei’a. Dzięki nim już dziś wiadomo jak będą wyglądać czy też ile będą miały aparatów.
Możecie o tym przeczytać w artykule: HUAWEI P30 I P30 PRO – WYGLĄD I SPECYFIKACJA
Mnie model Pro bardzo się podoba. Jestem ciekawa ile będzie kosztował…
A Wy lubicie Huawei, czy macie innych faworytów wśród producentów smartfonów? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz